Onaylı
10/10 Olağanüstü
11 Haziran 2026
Otelin konumu gerçekten harikaydı. Şehrin birçok noktasına kolayca ulaşabildik ve çevresinde gezilecek, yeme içme için güzel seçenekler vardı. Odamız temiz ve rahattı. Tek olumsuz diyebileceğim nokta, otelde asansör yok ve odamızın manzarasının sadece çatıya bakıyor olmasıydı. Ancak otelin merkezi konumu ve genel olarak sunduğu deneyim bunu büyük ölçüde telafi etti. Tekrar konaklamayı düşünebileceğim bir otel.
Ece
Ece, 2 gecelik seyahat






























