Onaylı
8/10 Çok iyi
31 Mayıs 2026
Olumsuz yanlar;
Oda duvar kenarlarında çok fazla toz birikimi vardı, duş sonrası odanın nemini dağıtmak için oda kapısını açık bırakmak gerekiyordu, pencere açma imkanı yoktu, kahvaltı hergün aynıydı, bazı günler değişik bir sunum olsa iyi olabilir, tabak-kaşık ve kupalar yeterince iyi temizlenmemişti
Olumlu yanlar; personel çok yardımsever, ortam genel olarak temiz ve düzenli, atmosfer iyi, havlular ve banyo temizliği iyi, metro, otobüs durağı ve tren istasyonuna yakın
Özetle; fiyat performans açısından tavsiye ederim.
Cemal
Cemal, 5 gecelik seyahat





















