Onaylı
4/10 İdare eder
3 Şubat 2025
Küçük, dar, kötü odalı bir otel.
Üç yetişkin kalacak oda, gardrobu bile olmayan, üçüncü yatağın çekmece şeklinde çıktığı inanılmaz derecede küçük bir odaydı. Valizlwrimizi koyacak yer bile yoktu. Şikayetçi olduk. Üste %50 fazlasını ödeyerek büyük bir odaya alındık. Bu oda da eski, gardrop yeri açık, 3 yatağın aralarında mesafe olmadan sıkışık bir şekilde yer aldığı biraz daha büyük ama hiç konforlu olmatan bir odaydı. Singapur'daki otel deneyimimizden hiç memnun kalmadık. Şikayetimizi hem oda değiştirirken hem de web sitesinden yazarak dile getirdik ama hiç bir şey yapılmadı. Hiç olmazsa oda değişikliği için ilave ücret alınmamalıydı. 3 yetişkinin kalamayacağı kadar küçük bir odanın 3 kişiye satılmaması gerektiğini düşünüyorum.
Melih
Melih, 4 gecelik seyahat

































